|
Kylskåpspoesi på sista versen!!!
| 2002-04-16 01:03 |
Troligtvis är det de sista två packningskvällarna som återsår nu på och nästa onsdag. En hel del har noterat sig, men vi tänkte köra två korta och intensiva pass bara vi blir tillräckligt många. Maila till Per Sjögren (pers@kfumorebro.org)och anmäl dig!!!
[Tillbaka]
|