INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Ungdomslagen på Kolmårdskaveln på söndag 7/4 2002-04-04 00:44 

Söndag kl 07.00 åker vi i stor buss från klubbstugan i Karlslund till Kolmårdskaveln mellan Katrineholm och Norrköping. Det ska finnas plats för alla som vill följa med och springa en direktbana eller vara supporter. Bussen stannar vid Tybble C kl 07.10 för att ta upp påstigande (se nedan).

(Kanon)-lagen:
D14:
1. Caroline Nicolas, 2: Cornelia Nilsson & Karin Björklund, 3. Sara Garpenlund.
D12:
1. Ida Långh, 2. Maja Chrapkowska, 3. Victoria Nilsson.
H14:
1. Björn Norman, 2. Olof Källman & Tobias Håkansson, 3. Jakob Lundberg.
H12 lag Q:
1. Mattias Johansson, 2. Albin Långh, 3. Christer Garpenlund
H12 lag Z:
1. Oskar Nilsson, 2. Kristoffer Törnqvist & Clas Norman, 3. Robin Hedström.

Tyvärr verkar det inte bli något D16-lag och med H16-laget verkar det också något osäkert.

Förutom orienteringsutrustning tar du med dig varma kläder, stövlar om det ser ut att bli regn, ordentlig matsäck för hela dan (eller pengar att handla för i markan) men inte SportIdent-pinnen den här gången.
På den här budkaveln ska vi få använda ett annat stämplingssystem: Emit. Klubbens gamla emitbrickor är inte att lita på så vi får hyra in oss på arrangörernas brickor. Vi behöver alltså inte ta med oss våra SportIdent-brickor (pilleduttar) som vi har vant oss med vid det här laget. Men det är inte så svårt att stämpla med det här systemet heller. Alltså inget att bli nervös för.
Avresa: Klubbstugan kl 07.00. Hemkomst: Vi hoppas mellan kl 16 och 17. Du som vill gå på vid Tybble Centrum (buss-hållplatsen vid gångbron) måste ringa och meddela mig, Lasse A.

Kolla väderleksrapporten på lördag och ta med kläder så att du klarar en hel dag utomhus även om det blir regn och kallt och blåsigt och .....
Duscha måste du kunna göra efter loppet, det är säkert tempererad dusch utomhus.
Frågor besvaras av Lasse Arlebo, tel 27 44 44.




Skrivet av:

Lars Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=333


  [Tillbaka



[Tillbaka]