|
Påsklägret på Karlsrogården
| 2002-03-25 19:48 |
Snart är det dags att resa söderut mot Vänersborg och påsktävlingarna. De första drar iväg på torsdag, några på fredageftermiddag och resten på lördag. Ev återbud meddelas mig omgående på 27 44 44 el 073-053 8227 (fr torsd)
Det kommer att bli ganska trångt från lördag till söndag, men med lite god vilja så skall det nog gå bra. Roligt att så många vill vara med. Jag kommer att köpa in mat till frukost och har ordnat middagsmat till lördag och söndag. På påskaftons kväll blir det påskbord. Det kommer även finnas bröd och pålägg till matsäck och till kvällsmat plus ev rester, så mat behöver ni inte ta med er. Däremot får ni inte glömma att ta med lakan och ev favoritkudde. Några trevliga utomhus spel vore inte helt fel om någon har plats att ta med, det finns en fotbollsplan utanför och lite "grönytor". Här kommer också en enkel vägbeskrivning. Kör mot Trollhättan, efter ni passerat högbron, välj högerfil och spana efter väg 45 mot Karlstad. Kör ca 1 km på väg 45 till avtagsväg mot Öxnered (Karlsro) efter ca 1 km skylt med Karlsro (enl uppgift skall det finnas flera skyltar till Karlsrogården). När ni kommer fram så är P-platsen vid huvudbyggnaden, sedan får ni gå en bit till "Boken" och Björken", husen vi har bokat. Ev frågor besvaras av mig tel:27 44 44 eller e-post arlebo@swipnet.se. Välkommna.
[Tillbaka]
|