|
Måsenresenärer på söndag.
| 2002-03-22 11:40 |
Vi har bestämt att vår buss (48 sittplatser) ska göra ett stopp för påstigande vid Tybble centrum (hållplats direk efter gångbron). Vill du kliva på där ska du vara på plats 07.25 och du måste meddela mig, mail eller tel 27 44 44, så att vi inte står och väntar vid klubbstugan i onödan.
[Tillbaka]
|