|
Ungdomslagen Måsenstafetten sö 24 mars
| 2002-03-21 17:57 |
Söndag kl 07.15 åker vi i stor buss från klubbstugan i Karlslund till Måsenstafetten utanför Oxelösund. Förutom orienteringsutrustning tar du med dig varma kläder, stövlar om det ser ut att bli regn, ordentlig matsäck för hela dan (eller pengar att handla för i markan) och SportIdent-pinnen.
(Kanon)-lagen: D14: 1. Caroline Nicolas, 2: Stina Öst & Cornelia Nilsson & Karin Björklund, 3. Sara Garpenlund. D12: 1. Ida Långh, 2. Lovisa Öst & Maja Schrakowska (x), 3. Victoria Nilsson. H14: 1. Björn Norman, 2. Olof Källman (x) & Tobias Håkansson, 3. Jakob Lundberg. H12: 1. Filip Bergman, 2. Kristoffer Törnqvist (x) & Oskar Nilsson & Klas Norman, 3. Mattias Johansson HD10: 1. Albin Långh, 2. Adam Lindh (x) & Ludvig Nilsson, 3. Christer Garpenlund
Ni med ett (x) efter namnet kommer att få låna en SI-pinne eftersom vi redan anmält våra SI-nummer. Ni andra som redan har en egen måste komma ihåg att ta med pilledutten (SportIdent-brickan). Jätteviktigt!!!! Avresa: Klubbstugan kl 07.15. Hemkomst: Vi hoppas mellan kl 16 och 17.
Kolla väderleksrapporten på lördag och ta med kläder så att du klarar en hel dag utomhus även om det blir regn och kallt och blåsigt och ..... Duscha måste du kunna göra efter loppet, det kan vara tempererad dusch utomhus. Frågor besvaras av Lasse Arlebo, tel 27 44 44
[Tillbaka]
|