INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Påskläger 2002-02-26 20:42 

Nu när sportlovet är över, så skall jag ägna mig åt planering av påsklägret. Vad jag behöver veta är hur många som planerar att åka med. Har det betydelse hur vi bor eller följer man med ändå? Jag vill omgående ha besked per tel 27 44 44 eller anmälan i klubbstugan på lista eller på e-post arlebo@swipnet.se

Jag har ett "Vandrarhem" på gång med två stugor med 12 bäddar i varje + plats för 4 extra ev på golvet i varje. Alltså 24 bäddar + 8 extra, tyvärr bara pentryn i stugorna, men från lördag middag har vi tillgång till stort kök och matsal. Vandrarhemmet ligger i Öxnered 5 km från Vänersborgs centrum. Alternativet är att vi bor enkelt, dock i sängar i Kroppskulturs klubbhus i Uddevalla, vet inte just nu hur många bäddar det finns.
Hör av er omgående till mig tel: 27 44 44 eller på lista i klubbstugan. Lasse H håller också på och kollar om det finns något mer alternativ i Trollhätteområdet.
Hör av er. Anmälan kan också göras på e-post arlebo@swipnet.se




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=298


  [Tillbaka



[Tillbaka]