|
Påskläger
| 2002-02-26 20:42 |
Nu när sportlovet är över, så skall jag ägna mig åt planering av påsklägret. Vad jag behöver veta är hur många som planerar att åka med. Har det betydelse hur vi bor eller följer man med ändå? Jag vill omgående ha besked per tel 27 44 44 eller anmälan i klubbstugan på lista eller på e-post arlebo@swipnet.se
Jag har ett "Vandrarhem" på gång med två stugor med 12 bäddar i varje + plats för 4 extra ev på golvet i varje. Alltså 24 bäddar + 8 extra, tyvärr bara pentryn i stugorna, men från lördag middag har vi tillgång till stort kök och matsal. Vandrarhemmet ligger i Öxnered 5 km från Vänersborgs centrum. Alternativet är att vi bor enkelt, dock i sängar i Kroppskulturs klubbhus i Uddevalla, vet inte just nu hur många bäddar det finns. Hör av er omgående till mig tel: 27 44 44 eller på lista i klubbstugan. Lasse H håller också på och kollar om det finns något mer alternativ i Trollhätteområdet. Hör av er. Anmälan kan också göras på e-post arlebo@swipnet.se
[Tillbaka]
|