|
Dokumentationspärmen
| 2002-02-03 21:30 |
Vi behöver foton till dokumentationspärmen för 2001. Ni som har några foton över från det förra året och som ni kan undvara. Lämna dem till mig så fyller jag på pärmen. Där det fattas mest är från en massa budkavlar typ 10-mila, Jukola m m, samt från div läger klubben varit på.
[Tillbaka]
|