INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Elitsamling 10 februari 2002-01-24 23:38 

Söndagen efter Klubbdagen i Ånnaboda bär det av dit upp igen. ÖLOF:s elitkommitté inbjuder länets orienterare från H16 och uppåt till elitsamling.

Det blir träning (OL-teknik eller skidor) följt av mat i restaurangen (klubben bjuder/subventionerar) och ett litet möte. Förhoppningsvis kommer ÖLIF:s Dopingupplysare Peter Virtanen och pratar lite och därefter går vi igenom det kommande året och diskuterar

* Gemensamma träningar under våren (+resten av året?)
* Uttagning till Natt-SM
* Gemensamma resor (ex. Elitserien, J-cuper, Jukola)
* Gemensamt SM-läger, SM-träningar?
* Svealandsmästerskapet
* Övriga synpunkter på elitverksamhet, DM-tävlingar m.m.
* De elitrelaterade motionerna till förbundsmötet
* Annat som vi eller ni kommer på och tar upp

För att jag ska veta hur mycket mat som ska beställas vill jag ha in intresseanmälan (mail) från er som vill komma. Jag hoppas att många orkar dyka upp och att det blir ett givande möte.




Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=274


  [Tillbaka



[Tillbaka]