|
Nya klubbdräkten hämta mallarna på hemsidan.
| 2002-01-16 19:48 |
Ta fram ditt förslag till ny klubbdräkt - omröstning på klubbdagen 9/2.
Klubben är på gång att ta fram en ny klubbdräkt. En av orsakerna till detta är att dräkten är en av de få sponsorplatser vi har att sälja och när nu sponsorkommittén ligger i startgroparna för sitt sponsringsarbete så är detta en naturlig del.
Alla medlemmar som vill lämna ett förslag är välkomna att göra detta. Förslagen lämnas i färg på ett A4 till Johan Gunnarsson senast onsdagen den 6:e februari.
På klubbdagen kommer sedan en omröstning att anordnas och det vinnande förslaget blir vår nya klubbdräkt.
Efter en diskussion om vad som är klubbens logotype och varumärke så har styrelsen följande krav på utseende:
- Färgerna ska vara de nuvarande, orange, vitt och blått.
- Oket d v s axelpartiet fram ska vara i orange.
- Klubbmärket (ringen med triangeln i) ska finnas på bröstet.
- Klubbnamnet ska också finnas på bröstet.
Här kan man ladda hem mallarna. (dubbelklicka på exe filen så packas den upp)
[Tillbaka]
|