INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningskommittén informerar 2002-01-04 11:03 

Vad innebär det att vara vätskeansvarig på en klubbträning?

På elitträffen i början av december så bestämdes det att vi ska springa distans på torsdagarna. För att säkra kvalitén på distanspassen och få fler att hänga på så bestämde vi att det ska finnas vätska på dessa pass. Vätskan ska finnas på avstånd så att alla orkar dit, ca 30 min bort. Löprundan ska gå att genomföra utan pannlampa, dvs inte för små stigar men helst inte heller för mycket asfalt.

Vätskan bör vara ljummen eller varm och termosar finns i klubbstugan.

Vätskeansvariga i Januari:

Torsdag 10/1: Normans
Torsdag 24/1: Calle Olsson




Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=262


  [Tillbaka



[Tillbaka]