|
Träningskommittén informerar
| 2002-01-04 11:03 |
Vad innebär det att vara vätskeansvarig på en klubbträning?
På elitträffen i början av december så bestämdes det att vi ska springa distans på torsdagarna. För att säkra kvalitén på distanspassen och få fler att hänga på så bestämde vi att det ska finnas vätska på dessa pass. Vätskan ska finnas på avstånd så att alla orkar dit, ca 30 min bort. Löprundan ska gå att genomföra utan pannlampa, dvs inte för små stigar men helst inte heller för mycket asfalt.
Vätskan bör vara ljummen eller varm och termosar finns i klubbstugan.
Vätskeansvariga i Januari:
Torsdag 10/1: Normans Torsdag 24/1: Calle Olsson
[Tillbaka]
|