|
Lucia-stads-OL med bingo samt lucialotteri i klubbstugan
| 2001-12-12 12:54 |
Torsdag 13 december har vi lite extra aktiviteter eftersom det är lucia. Någon lucia har vi inte, men ett lucialotteri.
Alla är välkomna till klubbstugan torsdagkväll då vi har ett lucialotteri m m. Alla ni som missade KFUM:s julmarknad (naturligtvis även ni som var med) får nu chans att köpa lotter och vinna fina priser. De som vill kan deltaga i stads-OL med bingo före fikat, olika långa banor finns så det skall passa alla. VÄLKOMNA! Ps. Passa på att redovisa kalenderpengarna.
[Tillbaka]
|