|
Upptaktsträff inför 2002
| 2001-11-18 22:07 |
För klubbens juniorer-seniorer och övriga intresserade kör vi upptaktsträff i Klockhammar lördag 1 december. Avresa Karlslund kl 9.30 för träning, mat och diskussioner-information.
Träningen blir omlöpning av banorna från budkavle-DM i höstas med olika längdalternativ. Mat lagar vi själva på något sätt för att därefter utvärdera säsongen som varit och blicka framåt mot nästa år.
Tänk gärna igenom vad som kan förändras-förbättras för framtiden och gör din röst hörd på mötet. Anmälan till Albin eller DG senast torsdag 29 november så att vi kan planera för maten.
[Tillbaka]
|