|
Bröd till KFUM:s Multisport
| 2008-06-16 15:50 |
Lördag 28 juni arrangerar vi en Multisporttävling Det behövs både matbröd till de tävlande och för smörgåsförsäljning och fikabröd till kaffeförsäljningen. Allt bröd är välkommet. Ev. frågor besvaras av Birgitta Arlebo 019-27 44 44. Det går bra att skriva en kommentar edan, vad och hur mycket man vill baka.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|