|
Jukolaträning i Kinkhyttan på söndag den 8/6
| 2008-06-04 15:15 |
Tisaren arrangerar jukolaträning i Kinkhyttan på söndag kl 15:00 Det finns två banor. Dam och Herr, båda är blå-svart svårighet.
Anmälan er snarast genom att kommentera denna nyhet för att de ska veta hur många kartor som ska skrivas ut.
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | JohanE [2008-06-04 16:23] | |
|
 |
| Piraten >> Jag blir gärna med om det finns någon med en bilplats över. |
|
 |
| Vill ha en herrbana, tack. |
[Tillbaka]
|
|