INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Teknikläger i Sälen - Reseinfo & matansvariga 2008-06-17 21:30 

En 10-bädsstuga i Kopparbyn (Lindvallen) är bokad torsdag 19/6 - torsdag 26/6. Det blir trångt natten mellan lördag till söndag men det ökar väl bara klubbgemenskapen....

Avresa torsdag 17:00
Janne & Sara hämtar upp Stefan och Jenny
Stefan & Susanne hämtar upp Susanne E

Avresa lördag cirka kl 13
Per kör. Kontakta honom (070-2457579) för exakt tid och plats för avresa.

Hemresa sön.
Stefan och Susanne tar med sig Stefan, Jenny och Sara
Hemresa tisdag
Övriga fördelar sig på två bilar.

Matansvariga (innebär att man ska se till att råvaror inhandlas och tilllagas)
Fredag Lunch Stefan & Jenny (7 pers) , Middag Steffo & Susanne (7 pers)
Lördag Lunch Janne & Sara (7 pers) , Middag Steffo & Susanne E (12 pers)
Söndag Lunch Stefan & Jenny (12 pers) , Middag Per & Martin (7 pers)
Måndag Lunch Johan & Erik (7 pers) , Middag Björne & Susanne E (6 pers)
Tisdag Lunch Björne & Johan (7 pers)

Maten ska vara anpassad för laktosintolleranta och nötallergiker och får gärna vara vegetarisk.
Har jag missat någon allergi?
Frukostar fixar Janne (havregrynsgröt, äppelmos, laktosfri mjölk, laktosfri yogurt, bröd och pålägg, juice, te, kaffe)

Medtag sänglinnen. Eftersom vi kommer att åka bil till de flesta träningar så är det en väldigt god idé att ha med sig torrt ombyte.

Frågor?
Ni kan nå mig på 073-4462317
/Janne
-----------
Lördag 21/6 till tisdag 24/6 finns det möjlighet att åka på läger i Sälen. Vill du lyckas bra på O-ringen är det en god idé att följa med för att slipa tekniken. Vi kommer att utnyttja de träningspaket som finns inför O-ringen.
---------
Avresa kl 13:00 på lördag för att hinna med ett kvällspass.
söndag 2 pass
måndag 2 pass
tisdag 1 pass oche sedan städning och avresa mot Örebro.

Kostnad per person för resa, logi och kartor är max 915 kr. Om vi blir 8 personer eller fler så kostar det 600 kr (klubben skjuter till pengar i det senare fallet).

Mat lagar vi mestadels i stugorna.

Anmäl genom att kommentera denna nyhet.

Hagaby kommer även att vara på plats (sön-sön) så den som vill förlänga lägret eller åka upp på söndagen så kan det eventuellt gå att ordna.


Reseinformation
       Ditresa    Hemresa       
Janne    Tors       tis     
Sara K   tors       sön
Stefan A tors       sön
Jenny J  tors       sön
Steffo   tors       sön
Suzanne S tors      sön
Suzanne E Tors       tis     
Johan E   lör       tis
Björn     lör       tis
Martin R  lör       mån (ordnar transport hem själv)
Erik L    lör       tis
Löken     lör       tis




Skrivet av:

Jan Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2265


  [Tillbaka

Kommentarer 11 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Aläng [2008-06-12 21:43]
Jenny och jag följer gärna med.

Skrivet av: piraten [2008-06-12 14:48]
JohanE>> Det går att ordna.

Skrivet av: JohanE [2008-06-12 9:53]
Jag är intresserad av Sälenläger om det finns stugplats kvar

Skrivet av: Björne [2008-06-09 23:12]
Boka plats åt mig tack!

Skrivet av: Susanne E [2008-06-04 18:31]
Jag är intresserad av att följa med.

Skrivet av: Piraten [2008-06-03 19:20]
Martin Regborn>> Inga problem.

Skrivet av: BjörnL [2008-06-02 18:43]
Erik L vill gärna hänga med lör-tis.

Skrivet av: Martin Regborn [2008-06-01 9:50]
Skulle vilja hänga med lördag+söndag om det går bra. Finns det möjlighet att få skjuts upp? Ska på Rikslägret sen på måndagen och blir då upphämtad i Sälen

Skrivet av: Axel [2008-05-30 8:48]
Bra initiativ, men vi är tyvärr bortresta...

Skrivet av: Löken [2008-05-29 20:28]
Jag är på. Blir en fin uppladdning inför multisporten...

Skrivet av: Peiza [2008-05-29 13:29]
Låter kul, men har annat för mig då tyvärr.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]