|
3 Träningskvällar i Fellingsbro
| 2008-06-19 16:06 |
Nu är det sista chansen att träna på kartan vid Käggleborg sedan är det stopp, eftersom en av 5-dagars etapperna skall gå på den.
Fellingsbro GoIF kör tre kvällar (24-25-26 Juni) mellan 16,30 -19.00. Det finns tre banor 3, 5 o 7 km blå/svart svårighetsgrad. Samling efter väg Fellingsbro-Örebro, öster Rinkabykorset. Passar också bra som uppladdning inför 5-dagars.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|