|
Teknikträning onsdag 21/5
| 2008-05-17 21:46 |
Ta chansen och spring en bra teknikträning i en blandning av tallhed och detaljrik slutningsorientering. Samling Scandic Västhaga kl.17:30. Kommentera denna nyhet om du vill försäkra dig om en karta senast måndag. Medtag tort ombyte. Banan är 7,5 km blå-svart svårtighet.
Träningen är söder om Hallsberg, mellan Blåbergavägen och RV 50.
Just nu (ons kl 11:27) finns det en karta kvar.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Ari [2008-05-21 7:44] | |
|
 |
| Om det finns en karta över så hakar jag gärna. Vart åker vi? |
| Skrivet av: | Axel [2008-05-20 13:26] | |
|
 |
| Jag hakar och hoppa på karta trots sen anmälan... |
|
 |
| Jag planerar att delta, kan ta bil. |
| Skrivet av: | Widdas [2008-05-19 21:56] | |
|
 |
| Jag vill gärna åka med och träna på onsdag. |
| Skrivet av: | C-G [2008-05-19 20:57] | |
|
 |
| Ch. är intr. om det blir flera och det finns plats i bil. |
[Tillbaka]
|
|