|
Anmälan till onsdagens ÖLOF-träning
| 2008-05-03 16:44 |
OK Tisaren arrangerar ÖLOF-träning vid Luckebo (söder om Åsbro) på onsdag (blå-svart svårighet). Kommentera denna nyhet om du vill försäkra dig om en karta senast måndag kväll.
Gemensam start med fuskgaffling. Längder mellan 5-9 km.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Axel [2008-05-06 7:55] | |
|
 |
Jag joinar också även om sen anmälan.
Hempa>> Samåkning? |
| Skrivet av: | Hempa [2008-05-05 19:21] | |
|
 |
| Jag kommer och kan ta bil! |
| Skrivet av: | C-G [2008-05-04 21:50] | |
|
 |
| Christer vill dit om han får skjuts. |
|
 |
| Om jag är frisk vill jag vara med. |
| Skrivet av: | Kajsa [2008-05-04 16:24] | |
|
 |
| Var ligger Luckebo? |
[Tillbaka]
|
|