|
Hästhagen: KFUM-rabatt, extraknäck, medl.kort m.m.
| 2008-04-29 08:54 |
Egentligen 3-4 olika infon som dras ihop under en rubrik för att Linda L:s och motionskommittéens Vimpeljakt inte ska försvinna för långt ner
1 KFUM Örebro är tillbaka i Hästhagen, med kanotuthyrning, minigolf, kiosk, m.m. som KFUM-medlem har Du halva priset, åtminstone på de två första. Då behövs ett medlemskort. De kommer att ligga på ett bord i klubbstugan ganska snart. Ta ditt - om du betalat och vill utnyttja rabatterna! Du som inte betalat - det är ganska många - gör det på 796808-4. 250:- enskild medlem, och 750:- för familj. 2. Utkörning av kanoter till diverse vatten runt om i länet kan det ibland behövas hjälp med, fr.a. på helgerna. Har du lust att ingå en pool som Hästhagspersonalen kan kontakta Betalning: 75:-/ mil om du kör med egen bil, 50:-/mil om du använder Hästhagens minibuss. Exempel: Körning till Svartå, ung. 3 mil, c:a 500:- egen bil (du står för bränslet), drygt 300:- om du använder minibussen. Intresserad? Hör av dig till Lasse H, 6110498 el 070-6681344, kfum@kfumorebro.org eller anteckna här.
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | M&M [2008-04-29 17:40] | |
|
 |
Tänkte ha en lugn och skön maj-juni-juli med lite jobb och mycket ledigt(skojar inte) så kan tänka mig och köra lite kanoter. Har tränat under Multisporten då jag förestod kanotväxeln. Telefon som jag oftast är anträffbar är 019-760 46 21. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-29 15:37] | |
|
 |
| Jag ingår gärna i kanotutkörningspoolen. 070 - 288 18 09 |
[Tillbaka]
|
|