INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
SportIdent-utbildning del 2 2008-04-21 22:22 

Nu ges ett tillfälle för alla som vill förkovra sig i dataadminsitrationen för en orienteringstävling. Två kurstillfällen är inplanerade, måndagarna 21 och 28 april i KFUM-huset.

NY INFO: Del 2 av kursen kommer att inrikta sig på typiskt målarbete under en tävling, kan vara bra för alla som kommer ha datarelaterade uppgifter på tävlingen i vår, eller på kommande tävlingar. Det går att delta i del 2 även om man missade del 1. Platsen är KFUM-huset och tiden 28 april kl 18.00.

Under kursen får man lära sig grunderna i SportIdents programvara, hantera brickor och enheter samt annat som kan behövas för tävlingsadminstrationspersonal.

Lämplig målgrupp för kursen är alla som passar in på någon av punkterna nedan:

- ska jobba i mål eller sekretariat vid vårens tävling
- skulle vilja göra det vid tävlingar i framtiden
- utbildat sig i SI tidigare, men vill fräscha upp kunskaperna
- skulle vilja kunna arrangera en träning med SportIdent och datastöd

Anmäl dig till kursen med en kommentar nedan!




Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2221


  [Tillbaka

Kommentarer 13 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Pionhed [2008-04-21 12:04]
Jag hoppar över dagens övningar och kommer nästa vecka istället.

Skrivet av: Susanne E [2008-04-13 14:39]
Jag skulle vilja vara med.

Skrivet av: Stefan Aläng [2008-04-12 15:53]
Jag lär mig gärna lite SportIdent.

Skrivet av: C-G [2008-04-11 17:45]
Christer är int, men den 1:a måndagen koliderar med en kurs i kartritning som han skall gå. Så då kommer han inte med,

Skrivet av: jape [2008-04-11 16:37]
Kommer gärna.

Skrivet av: Sara K [2008-04-11 16:04]
Jag kommer den 21/4

Skrivet av: Anette C [2008-04-11 14:37]
Jag vill vara med!

Skrivet av: stina [2008-04-10 20:46]
jag joinar!

Skrivet av: Kristin J [2008-04-10 17:35]
Jag kommer!

Skrivet av: Pionhed [2008-04-10 13:19]
Jag vill vara med!

Skrivet av: NormanK [2008-04-10 13:08]
Jag deltar gärna!

Skrivet av: da Silva [2008-04-10 11:28]
Jag vill vara med!

Skrivet av: Piraten [2008-04-10 11:28]
Jag kommer.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]