|
SportIdent-utbildning del 2
| 2008-04-21 22:22 |
Nu ges ett tillfälle för alla som vill förkovra sig i dataadminsitrationen för en orienteringstävling. Två kurstillfällen är inplanerade, måndagarna 21 och 28 april i KFUM-huset.
NY INFO: Del 2 av kursen kommer att inrikta sig på typiskt målarbete under en tävling, kan vara bra för alla som kommer ha datarelaterade uppgifter på tävlingen i vår, eller på kommande tävlingar. Det går att delta i del 2 även om man missade del 1. Platsen är KFUM-huset och tiden 28 april kl 18.00.
Under kursen får man lära sig grunderna i SportIdents programvara, hantera brickor och enheter samt annat som kan behövas för tävlingsadminstrationspersonal.
Lämplig målgrupp för kursen är alla som passar in på någon av punkterna nedan:
- ska jobba i mål eller sekretariat vid vårens tävling - skulle vilja göra det vid tävlingar i framtiden - utbildat sig i SI tidigare, men vill fräscha upp kunskaperna - skulle vilja kunna arrangera en träning med SportIdent och datastöd
Anmäl dig till kursen med en kommentar nedan!
|
Kommentarer
| 13 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-21 12:04] | |
|
 |
| Jag hoppar över dagens övningar och kommer nästa vecka istället. |
| Skrivet av: | Susanne E [2008-04-13 14:39] | |
|
 |
| Jag skulle vilja vara med. |
| Skrivet av: | Stefan Aläng [2008-04-12 15:53] | |
|
 |
| Jag lär mig gärna lite SportIdent. |
| Skrivet av: | C-G [2008-04-11 17:45] | |
|
 |
| Christer är int, men den 1:a måndagen koliderar med en kurs i kartritning som han skall gå. Så då kommer han inte med, |
| Skrivet av: | jape [2008-04-11 16:37] | |
|
 |
| Kommer gärna. |
| Skrivet av: | Sara K [2008-04-11 16:04] | |
|
 |
| Jag kommer den 21/4 |
| Skrivet av: | Anette C [2008-04-11 14:37] | |
|
 |
| Jag vill vara med! |
| Skrivet av: | stina [2008-04-10 20:46] | |
|
 |
| jag joinar! |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-10 13:19] | |
|
 |
| Jag vill vara med! |
| Skrivet av: | NormanK [2008-04-10 13:08] | |
|
 |
| Jag deltar gärna! |
|
 |
| Jag vill vara med! |
| Skrivet av: | Piraten [2008-04-10 11:28] | |
|
 |
| Jag kommer. |
[Tillbaka]
|
|