|
Natt KM 2008 - Resultat
| 2008-04-09 00:07 |
Christer Garpenlund var snabbast i nattmörkret
Erik Harlén hade lagt en tuff och utslagsgivande bana i terrängen kring Ånnaboda. Christer G avverkade de 8,4 km på 1:06:40 och visar fin form inför vårens tävlingar.
Tack alla Ni som hjälpte till!!
Resultat
Sträcktider
Karta
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Groth [2008-04-09 10:16] | |
|
 |
| Garttis Chrille till KM-tecknet! Tack till arrangörenra, det var kul! |
| Skrivet av: | Hempa [2008-04-09 9:52] | |
|
 |
| Grattis Chrille! Stort tack till Pecka, Barbro, Henrik, Emma och Kristin för arrangemanget! |
| Skrivet av: | matte [2008-04-09 8:38] | |
|
 |
| Grattis KungChrister |
| Skrivet av: | Peiza [2008-04-09 7:44] | |
|
 |
| Snyggt Chrille! |
| Skrivet av: | Kristin C [2008-04-08 16:45] | |
|
 |
| Pecka>> Jag kan tyvärr inte springa ikväll |
| Skrivet av: | groth [2008-04-08 16:27] | |
|
 |
| Pecka> jag har pratat med Harlen och hoppas, om kalasandet är klart, kunna vara med. Det brukar ju gå att fixa... |
|
 |
| Stefan>>Du är med |
| Skrivet av: | Stefan Aronsson [2008-04-08 7:32] | |
|
 |
| Pecka>>Jag vill vara med och vad det verkade på Erik så finns det kartor, mitt SI nummer 720500 |
[Tillbaka]
|
|