|
10-milaträning lördag 12/4
| 2008-04-07 21:33 |
Samling kl 10:00 i Skrikarboda. Planerar du att springa så kommenterar du denna nyhet senast onsdag så att banläggare Bergman vet hur många kartor han ska skriva ut.
Samåka gärna eftersom det är ont om parkeringsmöjligheter. Vägvisning från Stakadammen på gamla vägen mellan Närkes Kil och Nora.
Gemensam start. Kontrollerna består blå/orange/vit-snitsling. Det finns goda möjligheter att förkorta. Blå-svart svårighet på banorna.
Följande är redan anmälda
Victoria Nilsson Stina Öst Sara Kalander Jenny Johansson Emma Arlebo Linda Lännenmäki Kristin Jacobson Susanne Eriksson Jan Johansson Erik Harlén Per Jonhed Marcus Hardt Per Eklöf Stefan Aronsson Erik Göthlin
|
Kommentarer
| 22 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-11 17:24] | |
|
 |
| Tas snitslarna in förresten? Vill ev springa detta pass / delar av nästa vecka istället så låt de gärna sitta kvar. |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-11 16:39] | |
|
 |
| Får tyvärr stå över imorgon pga magsjuka |
| Skrivet av: | Herr Babar [2008-04-11 12:58] | |
|
 |
| Lite sen anmälan kanske, men Mathias är gärna med och springer om det går bra! Reservation för ett ont knä dock som ska testas ikväll. |
| Skrivet av: | Love Sintring [2008-04-10 14:49] | |
|
 |
| Jag kommer gärna :) |
| Skrivet av: | Stefan Wedin [2008-04-10 11:21] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Stefan Wedin [2008-04-10 11:21] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Stefan Wedin [2008-04-10 11:20] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Albin [2008-04-09 22:47] | |
|
 |
| Hoppas på att komma till start. |
| Skrivet av: | Jakob Wallenhammar [2008-04-09 21:02] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
 |
| David och jag kommer. |
| Skrivet av: | flintis [2008-04-09 17:05] | |
|
 |
| anmäl ali å uffe till långa banan..lite osäkert om vi kommer pga förkylning |
| Skrivet av: | Stefan Aläng [2008-04-09 16:57] | |
|
 |
| Jag anmäler mig. |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-09 15:05] | |
|
 |
| Hoppas dyka uppp |
| Skrivet av: | Sus [2008-04-09 14:32] | |
|
 |
| Jag vill också va men. Har anmält mig via anmälningsidan men det är kanske bra att kommentera det här också. |
| Skrivet av: | dg [2008-04-09 13:46] | |
|
 |
Räknar med att komma.
|
| Skrivet av: | BjörnL [2008-04-09 13:28] | |
|
 |
| Erik vill gärna vara med och springa, önskar även plats i någon bil. |
| Skrivet av: | Örjan [2008-04-09 7:32] | |
|
 |
| Anmäler mig för just denna morgon känns det som om orientering är det bästa som finns! |
| Skrivet av: | Kristin C [2008-04-08 22:42] | |
|
 |
| Jag vill springa :) |
| Skrivet av: | Iva [2008-04-08 20:50] | |
|
 |
jag borde nog springa ;) kan jag åka med dig emma? annars kan jag ta bil. |
| Skrivet av: | Emma [2008-04-08 12:48] | |
|
 |
| Någon som vill samåka? Jag kan ta bil. |
|
 |
| Jag vill springa. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-08 10:20] | |
|
 |
| Finns det inga goda möjligheter att förlänga? ;-) |
[Tillbaka]
|
|