INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
10-milaträning lördag 12/4 2008-04-07 21:33 

Samling kl 10:00 i Skrikarboda. Planerar du att springa så kommenterar du denna nyhet senast onsdag så att banläggare Bergman vet hur många kartor han ska skriva ut.

Samåka gärna eftersom det är ont om parkeringsmöjligheter. Vägvisning från Stakadammen på gamla vägen mellan Närkes Kil och Nora.

Gemensam start.
Kontrollerna består blå/orange/vit-snitsling.
Det finns goda möjligheter att förkorta.
Blå-svart svårighet på banorna.

Följande är redan anmälda

Victoria Nilsson
Stina Öst
Sara Kalander
Jenny Johansson
Emma Arlebo
Linda Lännenmäki
Kristin Jacobson
Susanne Eriksson
Jan Johansson
Erik Harlén
Per Jonhed
Marcus Hardt
Per Eklöf
Stefan Aronsson
Erik Göthlin




Skrivet av:

Jan Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2219


  [Tillbaka

Kommentarer 22 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Axel [2008-04-11 17:24]
Tas snitslarna in förresten? Vill ev springa detta pass / delar av nästa vecka istället så låt de gärna sitta kvar.

Skrivet av: Axel [2008-04-11 16:39]
Får tyvärr stå över imorgon pga magsjuka

Skrivet av: Herr Babar [2008-04-11 12:58]
Lite sen anmälan kanske, men Mathias är gärna med och springer om det går bra! Reservation för ett ont knä dock som ska testas ikväll.

Skrivet av: Love Sintring [2008-04-10 14:49]
Jag kommer gärna :)

Skrivet av: Stefan Wedin [2008-04-10 11:21]
Jag kommer.

Skrivet av: Stefan Wedin [2008-04-10 11:21]
Jag kommer.

Skrivet av: Stefan Wedin [2008-04-10 11:20]
Jag kommer.

Skrivet av: Albin [2008-04-09 22:47]
Hoppas på att komma till start.

Skrivet av: Jakob Wallenhammar [2008-04-09 21:02]
Jag kommer!

Skrivet av: Mats Eriksson [2008-04-09 20:04]
David och jag kommer.

Skrivet av: flintis [2008-04-09 17:05]
anmäl ali å uffe till långa banan..lite osäkert om vi kommer pga förkylning

Skrivet av: Stefan Aläng [2008-04-09 16:57]
Jag anmäler mig.

Skrivet av: Axel [2008-04-09 15:05]
Hoppas dyka uppp

Skrivet av: Sus [2008-04-09 14:32]
Jag vill också va men. Har anmält mig via anmälningsidan men det är kanske bra att kommentera det här också.

Skrivet av: dg [2008-04-09 13:46]
Räknar med att komma.

Skrivet av: BjörnL [2008-04-09 13:28]
Erik vill gärna vara med och springa, önskar även plats i någon bil.

Skrivet av: Örjan [2008-04-09 7:32]
Anmäler mig för just denna morgon känns det som om orientering är det bästa som finns!

Skrivet av: Kristin C [2008-04-08 22:42]
Jag vill springa :)

Skrivet av: Iva [2008-04-08 20:50]
jag borde nog springa ;)
kan jag åka med dig emma? annars kan jag ta bil.

Skrivet av: Emma [2008-04-08 12:48]
Någon som vill samåka? Jag kan ta bil.

Skrivet av: da Silva [2008-04-08 10:47]
Jag vill springa.

Skrivet av: Pionhed [2008-04-08 10:20]
Finns det inga goda möjligheter att förlänga? ;-)



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]