|
Provlöpning inför Natt-DM
| 2008-04-03 19:14 |
Provlöpning inför Natt-DM genomförs i dagsljus på onsdag den 9 april.
Vi samlas vid Alfernas klubbstuga i Klockhammar på onsdag klockan 1800. Skriv en rad här eller i mailen om du kommer så kan jag förbereda provlöpningen lite bättre. Om ni vill ha den riktiga nattkänslan får ni kisa er genom passet. Välkomna!
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Emma [2008-04-08 10:15] | |
|
 |
| Jag kommer och provspringer i morgon. Någon som vill samåka? Jag har möjlighet att ta bil. |
[Tillbaka]
|
|