|
Vårens poängtävlingar
| 2008-03-31 20:26 |
Prova på OK Milans poängtävlingar i vår?
För er som är nya orienterare och vill prova på en lagom lång och lagom svår bana kan OK Milans poängtävlingar på tisdagskvällar under våren vara ett bra tillfälle, start 8 april. Tid och plats hittar du på OK Milans hemsida Någon från motionskommittén kommer att finnas på plats vid starten om ni har frågor eller vill ha hjälp med något - titta efter KFUM-vimpeln.
http://www.okmilan.org/
[Tillbaka]
|
|