|
Rävjakt 1 april
| 2008-03-29 18:04 |
På tisdag 1/4 kör vi rävjakt på Käglan. Strax väster om motorstadion på vägen mot Fellingsbro.
Samling 17.30 vid svampen för samåkning. Meddela gärna nedan om du tänker komma och om du har möjlighet att ta bil!
Utrustning: Ol-skor, kompass och klocka.
För er som inte har kört rävjakt tidigare så fungerar det på följande sätt: banan är lagd i en cirkel och varje deltagare får i uppdrag att hänga ut en snitsel på en av kontrollerna. På ett givet klockslag startar alla att springa banan åt samma håll. När man har sprungit ett helt varv och kommer tillbaka till sin egen kontroll börjar man att samla in snitslarna. Man fortsätter springa banan och när man kommer till en kontroll som saknar snitsel springer man tillbaka till mötesplatsen och träningen är slut!
Alla är välkomna!
|
Kommentarer
| 8 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fille [2008-03-31 21:32] | |
|
 |
| filip och mette kommer med bil |
| Skrivet av: | Linda [2008-03-31 19:09] | |
|
 |
| Kommer och försöker med någon gångvariant. |
| Skrivet av: | C-G [2008-03-31 14:22] | |
|
 |
| Christer kommer C-G tar med bil |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-03-31 12:41] | |
|
 |
| Kommer. Tar med bil. |
|
 |
| Kommer med bil. |
| Skrivet av: | Calle [2008-03-31 9:06] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | stefan & sus [2008-03-31 6:58] | |
|
 |
| Vi kommer! |
| Skrivet av: | Kajsa [2008-03-30 20:24] | |
|
 |
| Jag kommer men jag åker direkt hemifrån. Hoppas jag hittar er. |
[Tillbaka]
|
|