|
Skogskul för yngre barn
| 2008-03-29 07:07 |
Ny provar vi att starta en verksamhet för barn 5 - 7 år. Barn i denna ålder är välkomna till Sommarroängen på onsdag den 2 april kl 18.
Vi har gjort ett mailutskick, där vi presenterar våra tankar och idéer, till er som vi tror kan vara berörda men vi kan mycket väl ha missat några. Be gärna om mailutskicket om ni känner att det kan vara av intresse för er eller anhöriga och bekanta.
Ungdomsledarna
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|