|
Påskorientering för barn
| 2008-03-12 21:11 |
På skärtorsdagen mellan kl 14 - 17 ordnar ungdomskommittén tillsammans med ICA Parken en hitta-påskägg-orientering för barn i Brunnsparken.
Medhjälpare sökes till uppgifter som skuggning, kartförsäljning, påskäggsutdelning, servering mm. Anmäl här eller maila till gunnel.ost@orebro.se Hör också av er om ni vill ha en inbjudan att sprida på skolor och till bekanta.
Schema över arbetstider finns nu på ungdomssidan.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Kristin C [2008-03-09 9:36] | |
|
 |
| jag hjälper gärna till :) |
| Skrivet av: | Louise Gustafsson [2008-03-05 17:11] | |
|
 |
| Jag hjälper till. |
|
 |
| Andreas W. och jag hjälper till. |
| Skrivet av: | Tommy [2008-03-04 17:18] | |
|
 |
| Anette och jag hjälper till. |
| Skrivet av: | Anne Eriksson [2008-03-02 21:17] | |
|
 |
| Ellinor och Jacob hjälper gärna till. |
[Tillbaka]
|
|