|
Tibrotrippeln 28-30/mars
| 2008-03-07 10:17 |
Eftersom det inte blir något stort breddläger i påsk så försöker vi satsa lite mer på ett mindre läger i Tibro 28-30 mars. Där det på fredagen är nattorientering på lördagen medeldistans med första start 14 och slutligen långdistans på söndagen.
Vi kommer att utnyttja arrangörernas logi och matpaket. Vi bor på Smulebergsskolan i Tibro på hårt underlag och äter frukost där på lördag o söndag morgon samt lättlunch på lördagen. Frukost o hårt underlag kostar 110:-/natt och lättlunchen 50:-. Klubben skjuter till pengar så det kostar 100:-/ per person för hela helgen. Resten står Ungdoms och Motionskommittén för. Det går även att köpa till bowling och tacobuffe på lördag kvällen men det får var och en boka och stå för själva. Det går även att bara springa en eller två tävlingar och bara bo en natt där men priset är ändå detsamma. För ungdomar mellan 13-18 år finns det en cupp som består av sammanlagda tiden för alla tre tävlingarna och jaktstartlista sista dagen. Det är fina priser i den cuppen (Christer vann H16 där förra året). Vi som var där förra året vill påstå att detta paket var nog en av förra årets höjdpunkter både vad det gäller arrangemang, logi, terräng och kartor. Transport till tävlingarna försöker vi samordna IFALL det är många som åker själva eller bara ett par i en bil likaså om man åker ner på fredag eller lördag. Arrangörerna har 180 platser till sitt förfogande, därför vill vi att ni snarast bokar boendet och mat här på denna sida, så vi kan göra en klubbokning. Senaste anmälningsdag 7 mars. Anmälan till själva tävlingarna gör ni som vanligt själva på klubbsidan eller klubbenonline Mer info hittar ni på Tibros hemsida http://www.tibrotrippeln.se/
Ev. Frågor kontakta C-G Garpenlund 019-507 22 57 eller Kajsa Källérus 019-28 00 05.
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | matte [2008-03-05 18:32] | |
|
 |
| Jag mathias vill ha logi o frukost 2 dagar plus lättlunch. |
|
 |
| C-G Garpenlund>>Erik vill ha logi o frukost 2 dagar plus lättlunch, samt plats i bil (springer fre, lö, sö) |
|
 |
HÄR GÖR NI BOKNINGARNA
Christer o C-G vill ha logi o frukost 2 dagar plus lättlunch |
[Tillbaka]
|
|