|
KFUM Orienterarnas Vänner - O-vännerna - årsavgift
| 2008-02-13 16:26 |
Det är snart månadsskifte och det är dags för Din insats för O-vännerna.
Vi hälsar såväl "gamla" som NYA supportrar till KFUM Örebro Orientering välkomna. O-vännerna KFUM Orienterarnas Vänner är ett månadslotteri där Du satsar 10 kr/mån = 120 kr/år och där halva insatsen går tillbaka i form av priser till dig som spelar. Den andra halvan av insatsen har genom åren fördelats på löpare som gjort särskilt förtjänta insatser i vår klubb. Postgironumret att betala in på är annars 21 28 30-4. Frågor kan besvaras av Hans Jonhed 019-245688 eller Bo Magnusson 019-240301
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|