INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
O-Ringen 2010 - Möte med länets klubbar 2008-02-09 18:26 

Mötet i Karl Johansskolan samlade ca 40 representanter från de flesta av länets klubbar.

Ledningsgruppen redogjorde för hur arbetet fortskrider och presenterade en organisationsmodell för tävlingen.

För vår del är det klart att Lars Ekström är tävlingsledare för E1 i Mogetorp och att Albin Arlebo tar huvudansvar för banläggningen med "skogsarbetaren" Anders Bergman som stöd.
Niklas Sjögren tar ansvar för planering av trafikfrågor m m inom O-Ringenstaden

I mindre grupper genomfördes diskussioner om samarbeten kring etapper och O-Ringenstaden (C-Ort). En positiv stämning känns i diskussionerna och samtalen handlar mycket om HUR man ska lösa uppgifter framöver.
KFUM får stöd från norrklubbarna, i genomförandet av Mogetorpsetappen. Vi planerar in ett möte inom kort med OK Milan m fl.

De bilder som visades vid genomgången finns utlagda på informationssidan för O-Ringen 2010 http://oringen2010.ovation.se

Du kan logga in med Namn=klubb (ordet klubb) och Lösenord=oringen

Du hittar informationen under Informationsmaterial och Möte med klubbarna 2008-02-09




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2173


  [Tillbaka



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]