INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Vårupptakt för Juniorer och Seniorer 2008-02-19 13:17 

Möte för alla som är intresserade av KFUM:s junior- och seniorverksamhet 24/2 kl.16:00 i KFUM-huset.

Dagordning
Kommitténs medlemmar och ansvarområden
Enkätundersökning (Skicka in svar på frågorna till Pontus senast 20/2)
Årets tävlingskalender
10-mila
Jukola
SM
Övrigt 2008
Gruppindelning
2009 >>

Ladda ner enkätundersökningen.

Kommentera gärna om ni kommer.




Skrivet av:

Jan Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2172


  [Tillbaka

Kommentarer 19 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: matte [2008-02-23 12:42]
Jag kommer...

Skrivet av: Susanne E [2008-02-20 22:13]
Jag kommer.

Skrivet av: lovisa [2008-02-20 17:44]
Tror tyvärr inte jag kan komma..

Skrivet av: victoria [2008-02-20 15:33]
jag kommer!

Skrivet av: Anette C [2008-02-20 14:41]
Kan inte komma tyvärr.

Skrivet av: Kristin C [2008-02-20 14:36]
Jag kommer

Skrivet av: stina [2008-02-20 14:07]
jag kommer!

Skrivet av: Groth [2008-02-20 10:01]
Har besök av Smålandsligan, får se om jag hinner dyka upp.

Skrivet av: stefan [2008-02-20 7:19]
Osäker om jag hinner.

Skrivet av: örjan [2008-02-20 6:23]
Jag kommer på söndag

Skrivet av: Ch [2008-02-19 22:27]
Christer kommer!

Skrivet av: BjörnL [2008-02-19 19:23]
Kan ej komma, tyvärr.

Skrivet av: dg [2008-02-19 15:47]
Kan tyvärr inte komma.

Skrivet av: Pionhed [2008-02-19 14:01]
Kommer

Skrivet av: Emma A [2008-02-19 10:11]
Kommer

Skrivet av: Kristin j [2008-02-17 21:38]
Kommer men kommer kanske lite sent. Jobbar till kl.16 men skyndar mig!

Skrivet av: feenie [2008-02-17 21:20]
Kan inte komma.

Skrivet av: da Silva [2008-02-16 11:13]
Kommer.

Skrivet av: Björne [2008-02-15 16:28]
Jag kommer!



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]