|
Banläggnings KM
| 2008-01-28 20:25 |
Nu tisdag finns kartorna för avhämtning i klubbstugan för de som anmält sig. 1 st karta är över som vem som helst kan ta och vara med i tävlingen. Kartorna skall vara klara för bedömning senast 1 mars. Lämnas till Anders B.
[Tillbaka]
|
|