|
O-vännerna
| 2008-01-19 16:22 |
En liten påminnelse om att nu är det dags att förnya din(a) andel(ar) i O-vännernas stödförening och lotteri. Det finns lediga andelar och du som inte redan har någon andel i lotteriet har nu chansen att vara med. Genom att sätta in 120:- per andel på Pg 21 28 30 - 4 är du med pch stöttar ungdomsverksamheten samtidigt som du varje månad har chans att vinna i lotteriet.
[Tillbaka]
|
|