|
Avbokning av Säfsen
| 2008-01-17 09:01 |
Snöläget är inte så bra i Säfsen. Just nu är det bara 10 cm snö och 7,5 km ländspår öppna. För att komma till spåren behöver man åka bil från stugorna. SMHI spår plusgrader fram till lördag men sedan sjuker temperaturen (dock ingen snö fram. Jag har pratat med Säfsen och vi har möjlighet att avboka stugor. Meddela snarast om ni vill avboka er genom att kommentera denna nyheten.
Aktuell prognos från SMHI
Aktuellt snöläge i Säfsen
Följande är anmälda: Janne Axel Bergmans x 6 = en stuga Kattis Johan L Sara K Örjan Susanne E Kristin J Oskar Stina Per Jonhed Ulla Jonhed Hans Jonhed Linda Erik H Norse Emma
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | M&M [2008-01-24 20:59] | |
|
 |
http://www.harsa.se/
Insåg att Harsa Ski Maraton går denna helg också den 26 januari som bonus. |
| Skrivet av: | M&M [2008-01-24 20:55] | |
|
 |
| Kan rekommendera Harsa i Hälsingland. Där finns det snö och fina längdåkningsspår. Runt 80 km klassiska spår och ett par mils skatebädd |
| Skrivet av: | Kristin j [2008-01-19 16:22] | |
|
 |
| Axel> Vi också, så slipper jag hoppa över föreläsningar. Om vi blir några som åker fredag kanske vi kan hyra fre-sön om det går att ändra. |
| Skrivet av: | Axel [2008-01-19 14:24] | |
|
 |
| Jag kan tänka mig att göra som förra året, dvs korta ner lite och åka på fredag eftermiddag till exempel. |
|
 |
| Bergman x 6 avanmäler sig. |
| Skrivet av: | Hasse [2008-01-17 20:33] | |
|
 |
| Hans och Ulla drar sig ur. |
[Tillbaka]
|
|