INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Avbokning av Säfsen 2008-01-17 09:01 

Snöläget är inte så bra i Säfsen. Just nu är det bara 10 cm snö och 7,5 km ländspår öppna. För att komma till spåren behöver man åka bil från stugorna. SMHI spår plusgrader fram till lördag men sedan sjuker temperaturen (dock ingen snö fram. Jag har pratat med Säfsen och vi har möjlighet att avboka stugor. Meddela snarast om ni vill avboka er genom att kommentera denna nyheten.

Aktuell prognos från SMHI

Aktuellt snöläge i Säfsen



Följande är anmälda:
Janne
Axel
Bergmans x 6 = en stuga
Kattis
Johan L
Sara K
Örjan
Susanne E
Kristin J
Oskar
Stina
Per Jonhed
Ulla Jonhed
Hans Jonhed
Linda
Erik H
Norse
Emma




Skrivet av:

Jan Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2160


  [Tillbaka

Kommentarer 6 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: M&M [2008-01-24 20:59]
http://www.harsa.se/

Insåg att Harsa Ski Maraton går denna helg också den 26 januari som bonus.

Skrivet av: M&M [2008-01-24 20:55]
Kan rekommendera Harsa i Hälsingland. Där finns det snö och fina längdåkningsspår. Runt 80 km klassiska spår och ett par mils skatebädd

Skrivet av: Kristin j [2008-01-19 16:22]
Axel> Vi också, så slipper jag hoppa över föreläsningar. Om vi blir några som åker fredag kanske vi kan hyra fre-sön om det går att ändra.

Skrivet av: Axel [2008-01-19 14:24]
Jag kan tänka mig att göra som förra året, dvs korta ner lite och åka på fredag eftermiddag till exempel.

Skrivet av: Bergmans x 6 [2008-01-17 22:02]
Bergman x 6 avanmäler sig.

Skrivet av: Hasse [2008-01-17 20:33]
Hans och Ulla drar sig ur.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]