|
Banläggnings-RM
| 2008-01-05 00:17 |
Två gamlingar utmanar övriga KFUM-are att lägga en bana till banläggnings KM. Karta och övrig information finns i senaste numret av Skogsport.
Att lägga banor i teorin är ett av de bästa sätten att öva upp kartläsningsförmågan och att avslöja banläggarnas försök till finter. Perfekt i vintermörkret mellan distanspassen.
/Weine Fredriksson och Anders Bergman
Maila till mej och anmäl er så beställer jag kartor. Senast 15/1 2008 anders.bergman1@comhem.se
[Tillbaka]
|
|