|
Lunch mellan träningarna i morgon
| 2007-12-14 12:44 |
Mellan träningarna i morgon (Vinterserien och spinningen) o före mötet kommer det serveras Gulaschsoppa o smörgås i klubbstugan ca. 12.15
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|