|
Packa poesi på torsdag!
| 2007-12-03 19:03 |
I klubbstugan på torsdag kommer det förutom sedvanligt fika också bjudas på ett bra tillfälle att hjälpa klubben att dra in lite extra pengar. Det är Kylskåpspoesi som behöver hjälp att packa ett stort antal varuprover, ni som varit med vid tidigare tillfällen vet att det är ett ganska trevligt, socialt och rätt enkelt arbete.
Material och instruktörer kommer att finnas på plats i klubbstugan från kl 17.00, kom gärna och hjälp till några timmar i trevligt sällskap av andra klubbkamrater! De som tränar orkar förhoppningsvis lägga en liten stund åt packningen efter passet. Fika kommer att serveras av veckans värd, förstärkt av Kylskåpspoesi för att kompensera ev. extra anstormning på grund av packningen.
Jobbet är lite tålamodskrävande, men som sagt enkelt och klaras av av alla från ca 10 år och uppåt. Förtjänsten till klubben är att betrakta som mycket bra.
Frågor? Skriv dem i kommentarsfältet nedan. Välkomna!
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stefan [2007-12-06 15:36] | |
|
 |
| Packar efter träningen! |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-12-04 9:05] | |
|
 |
| Bra drag att lägga på en torsdag. Gillas! |
[Tillbaka]
|
|