INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Packa poesi på torsdag! 2007-12-03 19:03 

I klubbstugan på torsdag kommer det förutom sedvanligt fika också bjudas på ett bra tillfälle att hjälpa klubben att dra in lite extra pengar. Det är Kylskåpspoesi som behöver hjälp att packa ett stort antal varuprover, ni som varit med vid tidigare tillfällen vet att det är ett ganska trevligt, socialt och rätt enkelt arbete.

Material och instruktörer kommer att finnas på plats i klubbstugan från kl 17.00, kom gärna och hjälp till några timmar i trevligt sällskap av andra klubbkamrater! De som tränar orkar förhoppningsvis lägga en liten stund åt packningen efter passet. Fika kommer att serveras av veckans värd, förstärkt av Kylskåpspoesi för att kompensera ev. extra anstormning på grund av packningen.

Jobbet är lite tålamodskrävande, men som sagt enkelt och klaras av av alla från ca 10 år och uppåt. Förtjänsten till klubben är att betrakta som mycket bra.

Frågor? Skriv dem i kommentarsfältet nedan. Välkomna!




Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2135


  [Tillbaka

Kommentarer 2 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: stefan [2007-12-06 15:36]
Packar efter träningen!

Skrivet av: Pionhed [2007-12-04 9:05]
Bra drag att lägga på en torsdag. Gillas!



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]