|
TIMMEN: Glöm inte KLOCKA, ev. ÅTERBUD m.m!
| 2007-11-09 07:52 |
M.m. menas t.ex. eget fika (för en gångs skull bjuder inte klubben!)och slantar/ ev. småsedel för spel och dobbel. Samling 9.00 Milans klubbstuga Digerberget. Skärm i Pershyttan. Kör försiktigt!
En enda gång av de 31 genomförda Timmarna har samtliga de uttagna lagen kommit till start! Tänk om det kunde bli ett sådant år igen, ett år utan återbud, ett år utan panikövergångar lagen emellan strax före start. Det är så kan skandaler kan uppstå. Alltså: Ta, vid behov, bort anmälan före 18.00 ikväll eller meddela undertecknad på 101965 vid väldigt hastigt insjuknande därefter. För ingen backar väl för lite snö...? Chansen att hitta kontroller ökar betydligt vid spårsnö!
[Tillbaka]
|
|