|
Adventskalendrar, redovisa före årsskiftet
| 2007-12-18 15:54 |
Ni som tagit ut kalendrar var vänlig redovisa pengarna snarast. Antingen i klubbstugan på torsdagsvällarna eller sätt in beloppet på pg 39 33 50-4, ange kalendra och namn. För att det ska bli rätt i bokföringen vill vi ha in redovisningen i god tid före årsskiftet.
[Tillbaka]
|
|