INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Novembersprinten 2007-11-04 21:38 

Nästa söndag går novembersprinten i Mjölby och KFUM ställer upp med 2 st vassa lag. Eftersom man får dubblera löparna så finns det fortfarande platser kvar i lagen!

Lagen finns uppe på elitsidan. På sträcka 1-7 är det tillåtet att dubblera så ni kan själva se vilka sträckor det finns plats på. Kommentera här nedan om du kan tänka dig att springa en sträcka!

Eftersom det bara är den första löparen som växlar så går det bra att följa med även om man inte är i nån bra form. Hjälp laget genom att finta bort klungan bakom istället! =)

Kommentera även ni som ska springa om ni har möjlighet att ta bil till tävlingen eller löser transporten på annat sätt! Avresan blir preliminärt från Scandic runt kl 6 för första sträckorna och nån timme senare för övriga.


Mjölby Ok


Skrivet av:

Erik Harlén
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2115


  [Tillbaka

Kommentarer 16 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: torbjornjansson [2007-11-08 13:41]
Jag åker med släkten på lördag och finns på plats från början.

Skrivet av: Kattis [2007-11-06 18:05]
Vill gärna återuppleva hur det känns att åka i en Volov S40, så Sara och Janne, kan vi fylla er bil?

Skrivet av: Sara K [2007-11-06 16:26]
Jag och Janne kan ta bil. Nu är den lagad så inte bensinen rinner ut :)

Skrivet av: Ch [2007-11-06 12:21]
LillGarpen behöver plats i en bil

Skrivet av: Balken [2007-11-06 10:49]
Jag och Kattis åker gärna med i någon bil.

Skrivet av: BjörnL [2007-11-05 23:14]
Erik L behöver plats i någon bil.

Skrivet av: Matthias [2007-11-05 21:51]
Jag åker gärna med i någon tidig bil. Går på i A-sund.

Skrivet av: Axel [2007-11-05 20:06]
Jag kan ta min bil för första avfärden. Går i fyra st, fem st lite trängre.

Skrivet av: Peiza [2007-11-05 16:33]
Jag har full tillgång till Corsan, fem stora kan få plats.

Skrivet av: stefan [2007-11-05 10:37]
Groth>>klart man fixar att leka med axel en stund om han står ut!

Skrivet av: stefan & sus [2007-11-05 10:35]
Vi kommer från lkpg på morgonen!

Skrivet av: Pionhed [2007-11-05 10:17]
Jag som hade tänkt mig att ta en dubblettsträcka i förstalaget, men jag var tydligen redan ett ankare...coolt!

Jag kan ta bil. Den rymmer 4 långa eller om det krisar 2 långa + 3 korta.

Skrivet av: Hempa [2007-11-05 9:07]
groth>> För tidigt för att sätta på honom en Prao-skylt och skicka in honom till sporthandlar'n? ;-)

Skrivet av: groth [2007-11-05 8:58]
Erik och Axel kommer direkt från Taberg. Axel vill ha någon att leka med när pappa springer, någon som ställer upp?

Skrivet av: Hempa [2007-11-05 8:31]
da Silva>> Hehe.. Backupen kan flyttas vid behov. Jag har inte anmält laget än. Vila ett par dagar och ta taxi om du ska nånstans!

UK>> Erik & Linda kommer direkt från Linköping på morgonen.

Skrivet av: da Silva [2007-11-05 0:20]
Hempo>>> Ok, jag är övertalad (och kryssad!), men frågan är om jag är rätt man att axla en sträcka utan backup. Just nu är det en oöverkomlig uppgift att ta sig upp för en trotoarkant, men det kan ju iofs ändra sig under veckan... :-S



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 1
Varav unika: 1

[Mer statistik]