INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KFUM Bytesmarknad 2007 - Final Call 2007-11-21 22:59 

Som Ni ser saknas det fortfarande en del folk!

Inlämning fredag 23/11
Försäljning och utlämning lördag 24/11

Som vanligt går det åt en hel del funktionärer så boka in Dig för ett pass.

Anmäl Dig i kommentarsfältet nedan

Skriv gärna ut affischerna från länken nedan och sprid på Din arbetsplats eller/och skola

Fredag 23/11  kl 17:00 - 21:30  12 st

1 Gunnel Öst (17:00 -19:30) 2 Marie Jönsson
3 Janne Carlsson 4 Anne Eriksson
5 Svante Ivarsson 6 Christer Öst
7 Leif Johansson 8 Karin Erlandsson
9 Alf Hulldin 10 Claes Norman
11 Ellionor Eriksson 12 P-A Norman
Lördag 24/11 kl 09:00 - 13:00 14 st
1 Christina Lång 2 Emma Zennertun
3 Janne Zennertun 4 Malin Zennertun
5 Anna-Karin Hedlund 6 Birgitta Arlebo
7 Peter Johansson 8 Camilla Ackfjärd
9 Mats Gustafsson 10 Åsa Windefeldt
11 Albin Lång 12 ?
13 ? 14 P-A Norman
Lördag 24/11 kl 12:30 - 16:00 6 st
1 Annmarie R Risberg 2 Martin & Jonathan Risberg
3 Annica Halldén (fr 13:45) 4 ?
5 ? 6 P-A Norman


Affisch




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2112


  [Tillbaka

Kommentarer 21 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Anne Eriksson [2007-11-23 13:09]
Ellinor hänger på ikväll från 17.30 men är inte kvar hela kvällen.

Skrivet av: Pecka [2007-11-22 22:11]
Christina WL>> Härligt Albin

Skrivet av: Christina WL [2007-11-22 21:32]
Albin följer med och jobbar lördag fm.

Skrivet av: Pecka [2007-11-22 17:00]
Åsa Windefelt>> Bussigt Åsa!
Jag har lagt in Dig i listan ovan

Skrivet av: Åsa Windefelt [2007-11-22 10:53]
Hej!

Jag kan komma lördag förmiddag.

Mvh//Åsa Windefelt

Skrivet av: Pecka [2007-11-19 20:24]
marie jönsson>>Jag räknar med Er 17:00 - ca 21

Skrivet av: marie jönsson [2007-11-19 15:20]
Hej!
Vilket tidsintervall ska jag och Janne(Carlsson) vara där på fredag 23/11?
Hälsningar Marie Jönsson

Skrivet av: Pecka [2007-11-18 21:18]
Stefan r>> Rättat, jag skrev in fel

Skrivet av: Stefan r [2007-11-18 19:25]
Hej Pecka !

Det blev fel. Familjen Risberg kan Lördag em ej fm
/Stefan

Skrivet av: Pecka [2007-11-18 15:12]
Tack Risbergs,Birgitta,Leif,Christer & Anna-Karin.
Jag har lagt in Er på pass enligt ovan

Skrivet av: Stefan R [2007-11-18 12:35]
Annmarie, Martin och Jonathan Risberg kan Lördagens eftermiddagspass.

Skrivet av: Claris [2007-11-18 11:40]
Jag kan komma på fredag, Leif Johansson

Skrivet av: birgitta a [2007-11-17 17:45]
Jag kommer på lördag kl 9-13

Skrivet av: Christer Ö [2007-11-17 11:21]
Samma som Gunnel.

Skrivet av: Anna-Karin Hedlund [2007-11-16 16:23]
Jag kan hjälpa till fredag eller lördag, men helst lördag!
//Anna-Karin Hedlund

Skrivet av: Pecka [2007-11-14 22:42]
Svante, Emma,Malin, Janne, Anne, Marie, Janne och Christina>> Tack för svar. Ni när inlagda på tider ovan.


Skrivet av: Svante Ivarsson [2007-11-14 21:13]
Jag kan hjälpa till på fredagen // Svante.

Skrivet av: Emma z [2007-11-14 14:44]
Jag, Malin och Janne kan hjälpa till när du vill men lördag fm passar bäst.

Skrivet av: Anne Eriksson [2007-11-14 11:59]
Jag kan hjälpa till på fredagen. Kommer ca 17.30

Skrivet av: marie jönsson [2007-11-14 9:40]
Hej!
Jag och Janne kan hjälpa till ett pass(samtidigt) på fredag kväll.//Hälsningar Marie

Skrivet av: Christina WL [2007-11-13 22:55]
Jag kommer lördag fm



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]