|
KFUM Bytesmarknad 2007 - Final Call
| 2007-11-21 22:59 |
Som Ni ser saknas det fortfarande en del folk!
Inlämning fredag 23/11 Försäljning och utlämning lördag 24/11
Som vanligt går det åt en hel del funktionärer så boka in Dig för ett pass.
Anmäl Dig i kommentarsfältet nedan
Skriv gärna ut affischerna från länken nedan och sprid på Din arbetsplats eller/och skola
Fredag 23/11 kl 17:00 - 21:30 12 st
| 1 |
Gunnel Öst (17:00 -19:30) |
2 |
Marie Jönsson |
| 3 |
Janne Carlsson |
4 |
Anne Eriksson |
| 5 |
Svante Ivarsson |
6 |
Christer Öst |
| 7 |
Leif Johansson |
8 |
Karin Erlandsson |
| 9 |
Alf Hulldin |
10 |
Claes Norman |
| 11 |
Ellionor Eriksson |
12 |
P-A Norman |
|
|
|
|
Lördag 24/11 kl 09:00 - 13:00 14 st
| 1 |
Christina Lång |
2 |
Emma Zennertun |
| 3 |
Janne Zennertun |
4 |
Malin Zennertun |
| 5 |
Anna-Karin Hedlund |
6 |
Birgitta Arlebo |
| 7 |
Peter Johansson |
8 |
Camilla Ackfjärd |
| 9 |
Mats Gustafsson |
10 |
Åsa Windefeldt |
| 11 |
Albin Lång |
12 |
? |
| 13 |
? |
14 |
P-A Norman |
Lördag 24/11 kl 12:30 - 16:00 6 st
| 1 |
Annmarie R Risberg |
2 |
Martin & Jonathan Risberg |
| 3 |
Annica Halldén (fr 13:45) |
4 |
? |
| 5 |
? |
6 |
P-A Norman |
Affisch
|
Kommentarer
| 21 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Anne Eriksson [2007-11-23 13:09] | |
|
 |
| Ellinor hänger på ikväll från 17.30 men är inte kvar hela kvällen. |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-22 22:11] | |
|
 |
| Christina WL>> Härligt Albin |
| Skrivet av: | Christina WL [2007-11-22 21:32] | |
|
 |
| Albin följer med och jobbar lördag fm. |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-22 17:00] | |
|
 |
Åsa Windefelt>> Bussigt Åsa! Jag har lagt in Dig i listan ovan |
|
 |
Hej!
Jag kan komma lördag förmiddag.
Mvh//Åsa Windefelt |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-19 20:24] | |
|
 |
| marie jönsson>>Jag räknar med Er 17:00 - ca 21 |
| Skrivet av: | marie jönsson [2007-11-19 15:20] | |
|
 |
Hej! Vilket tidsintervall ska jag och Janne(Carlsson) vara där på fredag 23/11? Hälsningar Marie Jönsson |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-18 21:18] | |
|
 |
| Stefan r>> Rättat, jag skrev in fel |
| Skrivet av: | Stefan r [2007-11-18 19:25] | |
|
 |
Hej Pecka !
Det blev fel. Familjen Risberg kan Lördag em ej fm /Stefan |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-18 15:12] | |
|
 |
Tack Risbergs,Birgitta,Leif,Christer & Anna-Karin. Jag har lagt in Er på pass enligt ovan
|
| Skrivet av: | Stefan R [2007-11-18 12:35] | |
|
 |
| Annmarie, Martin och Jonathan Risberg kan Lördagens eftermiddagspass. |
| Skrivet av: | Claris [2007-11-18 11:40] | |
|
 |
| Jag kan komma på fredag, Leif Johansson |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-11-17 17:45] | |
|
 |
| Jag kommer på lördag kl 9-13 |
| Skrivet av: | Christer Ö [2007-11-17 11:21] | |
|
 |
| Samma som Gunnel. |
| Skrivet av: | Anna-Karin Hedlund [2007-11-16 16:23] | |
|
 |
Jag kan hjälpa till fredag eller lördag, men helst lördag! //Anna-Karin Hedlund |
| Skrivet av: | Pecka [2007-11-14 22:42] | |
|
 |
Svante, Emma,Malin, Janne, Anne, Marie, Janne och Christina>> Tack för svar. Ni när inlagda på tider ovan.
|
| Skrivet av: | Svante Ivarsson [2007-11-14 21:13] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på fredagen // Svante. |
| Skrivet av: | Emma z [2007-11-14 14:44] | |
|
 |
| Jag, Malin och Janne kan hjälpa till när du vill men lördag fm passar bäst. |
| Skrivet av: | Anne Eriksson [2007-11-14 11:59] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på fredagen. Kommer ca 17.30 |
|
 |
Hej! Jag och Janne kan hjälpa till ett pass(samtidigt) på fredag kväll.//Hälsningar Marie |
| Skrivet av: | Christina WL [2007-11-13 22:55] | |
|
 |
| Jag kommer lördag fm |
[Tillbaka]
|
|