|
Reseinformation för SM
| 2007-09-19 14:48 |
Reseinformation för Medel och Stafett-SM i Halmstad
Resan ner är ca 5h lång inklusive matstopp. Sover gör vi i sängar på regementet i Halmstad. Frukost och fältmåltider fre-sön är beställt, middagar står var och en för själv.
PM Medel Kval http://toolbox.svenskidrott.se/Downloads/104100/docs/Tävlings-PM_Medel_kval_ändrad_070902.pdf PM Medel Final http://toolbox.svenskidrott.se/Downloads/104100/docs/Tävlings-PM_Medel_final_ändrad_070902.pdf PM Stafett http://toolbox.svenskidrott.se/Downloads/104100/docs/Tävlings-PM_Stafett_ändrad_070902.pdf
Avresa torsdag 20 september 14.30 från klubbstugan Oskar Arlebo Anette Carlsson Björn Norman (hämtas upp i Mjölby) Stina Öst Mathias Johansson Filip Bergman
Avresa lördag 22 september kl 7 från väster Per Sjögren Emma Arlebo Kristin Jacobson Jan Johansson Erik Harlén
Egen avresa Oskar Axelsson
Kommentera gärna att ni har läst nyheten!
|
Kommentarer
| 9 inlägg hittills |
| Skrivet av: | culin [2007-09-21 7:56] | |
|
 |
| Trevlig resa och lycka till allesammans! |
| Skrivet av: | Peiza [2007-09-20 20:57] | |
|
 |
| Check! |
| Skrivet av: | Axel [2007-09-20 15:23] | |
|
 |
| Yes box |
| Skrivet av: | Hempa [2007-09-20 9:17] | |
|
 |
| Ändrat. Kristin åker på lördag. |
| Skrivet av: | matte [2007-09-20 8:53] | |
|
 |
| låter kanon |
| Skrivet av: | fille [2007-09-19 16:24] | |
|
 |
| yes |
| Skrivet av: | stina [2007-09-19 16:20] | |
|
 |
| jag har sett! |
| Skrivet av: | Emma [2007-09-19 16:18] | |
|
 |
| Erik>> Informerad |
|
 |
| Erik>>> Noterat! |
[Tillbaka]
|
|