|
25Manna träning
| 2007-09-18 18:33 |
Det närmar sig .....
En av höstens höjdpunkter närmar sig! Det är dags för den obligatoriska 25Manna träningen. Du som planerar att springa 25Manna boka in tisdagen den 2 oktober, start kl 17.45, i Vattendammarna. CG återkommer med mer detaljer, antal banor, banornas längd, anmälan mm. Som vanligt behöver vi hjälp före och efter träningen med utsättning och inplockning av kontroller.
[Tillbaka]
|
|