|
Fem klubbmästare i natt-ol
| 2007-09-12 12:30 |
Det blev 5 klubbmästare korade på årets Nattuggla. H21 Christer, H40 Peter, H50 Weine, H60 Tommy o D45 Kerstin. Det blev tre bansegrare från klubben på de 5 olika banorna. Bana 1 Christer, Bana 3 Weine o Bana 4 Erik.
Totalt var 103 anmälda, 14 ej start o 4 bröt (alla på bana 3) Bra väder och knappt några som klagade på skogen, de har börjat lära sig att man inte springer genom grönområden i onödan, fast detta gäller inte DG och det hjälper inte att man har en bilstrålkastare på huvudet, skogen blir inte bättre av det, Alla resultat med sträcktider fanns utlagda redan 22.32 på kvällen. Dessa kan beskådas under rubiken Nattugglan.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|