|
Nattugglan 2007
| 2007-09-11 22:39 |
Resultat och sträcktider finns uppe
Tack alla deltagare för en fin kvällstävling
Se även under Arrangemang i vänsterspalten
Här finns Nattugglan
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
|
 |
Tack för en fin kväll och arrangemang. Tyvärr så måste jag har förlagt min SI-pinne vid Karslunds anläggnngen. Vi satt bredvid Lindebygden direkt under gatlyktan. Hittar ni den så kan det stå 245975 på den och då önskar jag att jag kan få den åter. Jag kan nås på 070-2300278 |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-09-09 23:37] | |
|
 |
| Du slipper om du vill. Tack för visat intresse. |
| Skrivet av: | Niklas Sjögren [2007-09-08 14:57] | |
|
 |
| Anmäler mig som kontrollinplockare. |
[Tillbaka]
|
|