|
Fler behövs för Väskpackning på Ullmax!
| 2007-09-08 20:16 |
Ullmax har i år igen frågat om vi i klubben kan hjälpa till att packa Ullmax-väskor. Arbetet kommer bestå av att packa upp och galga kläder, etikettmärka och packa i Ullmax-väskor. Vore jättetrevligt om vi kunde ställa upp på detta och bidra med en mycket bra intäkt till föreningen.
Totalt kommer det erbjudas 4 olika pass, se anmälan nedan. Gå in och anmäl er när det passar. Det går även bra att vara med delar av ett pass, anmäl er då till detta pass och skriv sedan i kommentarsfältet nedan om ni har speciella önskemål.
Fortfarande finns ett antal platser per kväll som behöver fyllas, framför allt sista packtillfället är underbemannat. Kolla upp vilket tillfälle som passar dig bäst och gå in och anmäl dig på länken nedan!
Följande tillfällen kör vi
Söndagen 9/9 kl 15-20 Måndagen 10/9 kl 17-21 Måndagen 17/9 kl 17-21 Onsdagen 19/9 kl 17-21
Lämpligt antal är ca 8-10 personer per tillfälle.
Under det första passet söndag 9/9 kommer det bjudas på någon form av mat. Under de andra passen bjuds det på fika och mackor.
Platsen är i Ullmax lager, Hemmansvägen 42 i Sörby (samma hus som Röhnisch). Skyltar sätts upp som visar vägen i byggnaden.
Vill du anmäla dig till mer än ett pass, använd fälten för att anmäla extra medlemmar i anmälningsformuläret och skriv i ditt eget namn.
Anmälan till packningen >>>
|
Kommentarer
| 17 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Axel [2007-09-17 14:59] | |
|
 |
| Obs! Vi ställer in onsdagens packtillfälle eftersom det är såpass få som anmält sig då. Ni som har gjort detta får gärna dyka upp idag måndag istället. Jag kontaktar även berörda. |
| Skrivet av: | Emma [2007-09-16 21:32] | |
|
 |
| Jag kommer i morgon måndag mellan 17-ca19.30. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-09-16 16:32] | |
|
 |
| Jag kommer måndag 17/9, men lite senare ca kl 18.30. |
| Skrivet av: | Annette Heeger Gustafsson [2007-09-14 19:15] | |
|
 |
| Jag kan hjälpa till onsdag den 19/9 mellan 17 och 20. |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-09-12 12:53] | |
|
 |
| Måndagen den 17/9 vill jag hjälpa till men jag slutar ca 18.45 så jag är där ca 19.15. |
| Skrivet av: | Gunnel [2007-09-09 14:54] | |
|
 |
| Christer och jag räknar med att komma måndag 10/9. |
| Skrivet av: | Sus [2007-09-08 21:04] | |
|
 |
| Jobbar dag nu 10 och ev 17 kan troligen inte komma till 17 utan dyker upp mellan 17 och 17:30. |
| Skrivet av: | Iva [2007-09-07 8:40] | |
|
 |
| Jag har anmält mig till 17/9, men skulle vilja hinna träna en kortis innan och börja 18 om det funkar. |
| Skrivet av: | Axel [2007-09-04 18:40] | |
|
 |
| Har lagt in era anmälningar nedan i anmälningslistan för översiktens skull. |
| Skrivet av: | H-G [2007-09-04 14:02] | |
|
 |
| Jag menar söndag 9/9. |
| Skrivet av: | H-G [2007-09-04 13:46] | |
|
 |
| Jag kan komma söndag den 10/9. |
|
 |
| Jag kan packa men kom på att jag inte vet vilken/vilka dagar jag kan. återkommer! |
| Skrivet av: | weine [2007-08-30 17:17] | |
|
 |
| Jag kommer 17/9. Eleonor 17/9 från 18.30 |
| Skrivet av: | Sara K [2007-08-30 13:51] | |
|
 |
| Jag kommer på söndag. |
| Skrivet av: | NormanK [2007-08-30 13:41] | |
|
 |
| Jag kommer på måndag 10/9. Emma Du är inte ensam längre. |
| Skrivet av: | Emma [2007-08-30 10:27] | |
|
 |
| Jag kommer måndagen den 10:e. Jag vill också gärna ha sällskap |
|
 |
| Den 17:e kommer jag. Hoppas jag inte blir alldeles ensam. |
[Tillbaka]
|
|