|
SI-brickor på 5-manna
| 2007-08-23 13:35 |
Nu finns lagen för lördagens 5-mannabudkavle upplagda. Gå in och kryssa så att UK vet att du tagit del av informationen.
Observera också att alla löpare ska springa med sin egen SI-bricka, kontrollera på länken nedan att du är anmäld med rätt bricknummer och att du får med dig brickan till tävlingen på lördag! Om du av någon anledning inte kan springa med den bricka du är anmäld med så meddelas detta till Gunilla Pettersson, 070-5259142.
Lagen till SAKABs 5-mannakavle >>>
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | C-G [2007-08-22 21:14] | |
|
 |
| Erik H kan inte springa enl. mail till mig. /C-G |
| Skrivet av: | Peiza [2007-08-21 16:10] | |
|
 |
| Gött, har hoppat upp några pinnhål sen förra veckans version =) |
[Tillbaka]
|
|