|
Nattugglan 2007 Anmälan senast 4/9
| 2007-08-31 22:01 |
Tisdag 11 september
Notera att tid för anmälan snart går ut
Inbjudan till Nattugglan hittar Du på länken nedan:
Inbjudan
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | culin [2007-09-04 12:16] | |
|
 |
Har anmält mig till bana 2, men om jag är ensam från klubben så byter jag gärna till bana 1 och tampas med pojkarna små om klubbtiteln. Hoppas det går att byta.
|
| Skrivet av: | C-G [2007-08-13 10:21] | |
|
 |
| Alla banor gör det, ju längre de är ju mer går de i det nya området. |
|
 |
| Äntligen höst och Nattuglan! Vilka banor kommer in i området som inte använts på 25 år? |
[Tillbaka]
|
|