|
"Sex höjders gåta" Östanbergshyttan torsd 9 aug
| 2007-08-05 22:10 |
Teknikträning typ kontrollplockning från någon enstaka upp till ca 11 km.
Samling från kl 17.00 Nedre Alntorp (skärm norr om Nora golfbana). Ca 1.5 km bilväg till träningsterräng. Bad och fika finns! (Obs! ändring från första info versionen) Ungefär hur många kommer? Anteckna gärna nedan.
|
Kommentarer
| 21 inlägg hittills |
|
 |
| 1st. Närvarar ("tränar") |
| Skrivet av: | Tomas E [2007-08-09 13:14] | |
|
 |
| Hela familjen kommer. 1 som "tränar". |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-08-09 9:16] | |
|
 |
| Har just insett att jag inte hinner till Norasjön ikväll. :-( |
| Skrivet av: | Groth-Brobakken [2007-08-08 19:15] | |
|
 |
| 4 närvarande. 1 som tränar, 2 som leker yrväder och 1 som förmanar |
| Skrivet av: | Susanne E [2007-08-08 15:46] | |
|
 |
| Närvarar |
| Skrivet av: | Eleonor [2007-08-08 9:24] | |
|
 |
| Therése och Johan kommer. |
| Skrivet av: | Axel [2007-08-07 13:50] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Löken [2007-08-07 12:59] | |
|
 |
| Jag kommer... |
| Skrivet av: | Widdas [2007-08-06 23:02] | |
|
 |
| Jag har för avsikt att ta mig ut till er. |
| Skrivet av: | Agneta o Matts [2007-08-06 22:21] | |
|
 |
| Vi kommer gärna till er, tack för inbjudan! |
| Skrivet av: | Brynäs [2007-08-06 21:53] | |
|
 |
| Weine och Ellan kommer. |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-08-06 15:58] | |
|
 |
| Jag kommer men inte förrän vid 18-tiden. |
| Skrivet av: | Emma [2007-08-06 13:28] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Calle [2007-08-06 12:57] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-08-06 12:36] | |
|
 |
| Erik o Linda kommer! |
| Skrivet av: | Peiza [2007-08-06 11:50] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Sara K [2007-08-06 10:53] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Tommy [2007-08-06 9:07] | |
|
 |
| Kommer gärna |
| Skrivet av: | Anders [2007-08-06 8:38] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Kristin och jag dyker upp! |
| Skrivet av: | Chewie [2007-08-06 0:14] | |
|
 |
| Jag kommer. |
[Tillbaka]
|
|