INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
"Sex höjders gåta" Östanbergshyttan torsd 9 aug 2007-08-05 22:10 

Teknikträning typ kontrollplockning från någon enstaka upp till ca 11 km.

Samling från kl 17.00 Nedre Alntorp (skärm norr om Nora golfbana). Ca 1.5 km bilväg till träningsterräng. Bad och fika finns! (Obs! ändring från första info versionen)
Ungefär hur många kommer? Anteckna gärna nedan.




Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2015


  [Tillbaka

Kommentarer 21 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: bjornlindgren [2007-08-09 13:20]
1st. Närvarar ("tränar")

Skrivet av: Tomas E [2007-08-09 13:14]
Hela familjen kommer. 1 som "tränar".

Skrivet av: Kajsa [2007-08-09 9:16]
Har just insett att jag inte hinner till Norasjön ikväll. :-(

Skrivet av: Groth-Brobakken [2007-08-08 19:15]
4 närvarande. 1 som tränar, 2 som leker yrväder och 1 som förmanar

Skrivet av: Susanne E [2007-08-08 15:46]
Närvarar

Skrivet av: Eleonor [2007-08-08 9:24]
Therése och Johan kommer.

Skrivet av: Axel [2007-08-07 13:50]
Kommer

Skrivet av: Löken [2007-08-07 12:59]
Jag kommer...

Skrivet av: Widdas [2007-08-06 23:02]
Jag har för avsikt att ta mig ut till er.

Skrivet av: Agneta o Matts [2007-08-06 22:21]
Vi kommer gärna till er, tack för inbjudan!

Skrivet av: Brynäs [2007-08-06 21:53]
Weine och Ellan kommer.

Skrivet av: Kajsa [2007-08-06 15:58]
Jag kommer men inte förrän vid 18-tiden.

Skrivet av: Emma [2007-08-06 13:28]
Jag kommer

Skrivet av: Calle [2007-08-06 12:57]
Jag kommer.

Skrivet av: Hempa [2007-08-06 12:36]
Erik o Linda kommer!

Skrivet av: Peiza [2007-08-06 11:50]
Jag kommer

Skrivet av: Sara K [2007-08-06 10:53]
Jag kommer.

Skrivet av: Tommy [2007-08-06 9:07]
Kommer gärna

Skrivet av: Anders [2007-08-06 8:38]
Jag kommer

Skrivet av: da Silva [2007-08-06 8:07]
Kristin och jag dyker upp!

Skrivet av: Chewie [2007-08-06 0:14]
Jag kommer.



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]