|
Kalltjärnsarbete
| 2007-06-25 00:46 |
Under de närmaste två veckorna är det planerat ett antal arbetsdagar uppe i Kalltjärn. Du som har sommarlov, är 12 år eller äldre och känner för att göra en insats får mer än gärna hänga med någon eller några dagar.
Vad ska vi jobba med? Storstädning, vedhuggning, målning är det som vi framförallt behöver hjälp med. För det kommer en ersättning att utgå med 30 kr per arbetad timme, vi bjuder på lunch och mellis och då och då kommer arbetet att avbrytas av bad. Eftersom vi är beroende av någorlunda bra väder har vi inte bestämt exakt vilka eller hur många dagar vi ska arbeta, mer än att vi startar nu på tisdag (den 26:e). De dagar vi ska åka upp till Kalltjärn är det tänkt att vi samlas vid Klubbstugan kl 9.00 och kommer hem omkring kl 17.00. Låter det intressant? Skicka ett mail till lasse@arlebo.se eller ring 27 44 44 så hör jag av mig om mer detaljer. Kan du inte åka exakt kl 9, inte komma till Karlslund eller behöver vara hemma före 5 någon dag kan vi vara något flexibla. Hör av dig och kolla. Även vuxna som är lediga och vill hjälpa till är givetvis välkomna.
[Tillbaka]
|
|